حضور مدیر عامل هلدینگ تانا در اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت

حضور مدیر عامل هلدینگ تانا در اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت

در کنگره ملی چهره های ماندگار صنعت و تجارت ایران، تندیس و لوح زرین چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۹۷ به آقای امیر برنجکار مدیرعامل هلدینگ تانا اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ تانا، در کنگره ملی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت که با حضور مؤسسات و شرکت های شاخص صنعت برگزار شد، از بسیاری از مدیران شاخص صنعت به همراه مدیرعامل هلدینگ تانا به عنوان چهره های ماندگار تقدیر شد.

این موفقیت، پس از بررسی و ممیزی دبیرخانه کنگره و در پی مطالعات و ارزیابی هیات داوران، کسب شده است.

ممیزی هیات داوران بر اساس ۷ شاخص کلیدی، ازجمله رهبری، مدیریت منابع، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت عملیات، مدیریت کیفیت و بهره‌وری، مدیریت بازرگانی و مدیریت تکنولوژی صورت می پذیرد.

کنگره ملی چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت ایران  شهریور ماه ۹6 با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی و جمعی از مدیران و کارشناسان بانکی و بازرگانی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

 

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

محصولات ویژه

21

سال تجربه

1100

مشتری واقعی

200

پروژه انجام شده

2500

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

نمای مینرال چیست
نمای مینرال چیست

نمای مینرال بسیار مقاوم است و از مخلوط سنگ ریزه های معدنی مانند مرمر، گرانیت، کوارتز و غیره تشکیل شده است. لازم است بدانید این نما قابلیت اجرا بر روی….

بیشتر بخوانید
مالیات بر املاک
مالیات بر املاک

در چند دهه گذشته، گسترش تکنیک‌های جدید حسابداری در تمامی رشته‌ها و کاربرد آن،‌ نوآوری و دگرگونی‌های بسیاری را در زمینه‌های اقتصادی و بازرگانی پدید آورده است. جدیدترین رابطه دولت….

بیشتر بخوانید

تیم ما با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت کاهش هزینه های شما می باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

ارسال درخواست

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برندهای محصولات

سیستم تهویه مطبوع رویال کول
صنایع گرمایشی emmeti ایتالیا
شیرآلات جزیره
صنایع گرمایشی آلزان